Nieuwe alinea

  • Hoe kan ik bestellen? Heb je een item gevonden die je heel graag wilt hebben? Leuk!

    Selecteer nu een kleur en/of maat en klik op ‘in shoppingbag’. Je kunt ondertussen verder shoppen. Let op: alle items in je shoppingbag worden niet voor je gereserveerd. Ben je uitgeshopt? Dan is het nu tijd om je bestelling af te ronden. Klik op het icoontje ‘shopping bag’ rechtsboven. Klik vervolgens op ‘Ga door naar afrekenen’ en je kunt je bestelling afronden.

  • Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

    Zodra jouw bestelling geplaatst is, is het niet meer mogelijk om jouw order aan te passen of te annuleren.

  • Er is iets mis gegaan met mijn bestelling, wat nu?

    Het kan helaas voorkomen dat er iets is mis gegaan met het verwerken van jouw bestelling. Dat spijt ons. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan per mail naar info@novi-official.nl. Onze klantenservice neemt binnen 24 uur je bericht in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing!

  • Wat is de standaard levertijd?

    Over het algemeen zal je bestelling binnen 1-3 werkdagen binnen komen, echter kan het altijd voorkomen dat de post vertraging op loopt en wij hebben hierop helaas geen invloed.

  • Wat zijn de bezorgkosten?

    Bestellingen vanaf €100,- euro of hoger worden gratis bezorgd in Nederland! Voor bestellingen met een lagere waarde worden bezorgkosten gerekend. De standaardverzendkosten zijn €5,95 euro voor een bestelling in Nederland.

  • Welke betaalmethodes accepteert NOVI?

    Novi Official accepteert creditcard en iDeal.

  • Hoelang duurt de retourverwerking en terugbetaling?

    Zodra wij de retour hebben ontvangen,ontvang je binnen 14 dagen een terugbetaling. De retour kosten zullen worden verrekend met de terugbetaling. Heb je na 14 werkdagen nog geen bericht van ons ontvangen? Stuur dan een mail naar info@novi-official.nl

  • Wat zijn de retourvoorwaarden ?

    Producten moeten in onbeschadigde staat zijn, niet gedragen of gewassen zijn en voorzien van originele verpakking en kaartjes.

    Er zijn geen voedselvlekken, make-up vlekken, lichaamsgeuren, dierlijk haar of sigarettengeuren op de artikelen aanwezig.

    Sieraden en lingerie kunnen uit hygiënisch oogpunt niet geretourneerd worden.

    Er is niet geprobeerd een gebrek te herstellen.

    Indien niet aan onze retourvoorwaarden is voldaan dan behouden wij ons het recht voor om zendingen terug te sturen en jou de verzendkosten in rekening te brengen.

  • Kan ik meerdere bestellingen in een retour samenvoegen?

    Ja, dat is mogelijk. Je kunt de gewenste items aanmelden voor retour en samenvoegen in één doos of zak. Voor dit samengevoegde pakket worden de retourkosten slechts één keer ingehouden.

    Het is belangrijk dat je de juiste pakbonnen aan je retourpakket toevoegt.

    Zodra wij je retour ontvangen hebben, ontvang je een retourbevestiging.

  • Mogen sale items geretourneerd worden?

    Ja, sale items mogen geretourneerd worden.

  • Geven jullie wasgarantie?

    Er wordt geen wasgarantie gegeven. Ontstane problemen na het wassen zijn op eigen verantwoordelijkheid. Aangezien wij geen grip hebben op het ge- en verbruik van producten.

Share by: